Kola Campagnolo Bora ONE 50-plášťová
Výrobce: CAMPAGNOLO
BORA ONE 50 – předností těchto zapletených celo carbonových kol je především 50 mm vysoký ráfek, kola schopná vyhrávat do kopce a stejně tak i ve sprintu, nová šířka ráfku (24,5mm oproti původním 20mm) zvyšuje komfort, torzní tuhost a zrychlení, grafický vzhled nově pod povrchovou úpravou ráfku, brzdná plocha s úpravou 3Diamant. Radiální výplet předního kola a G3 zadního výpletu, aluminium náboje s USB věnečkovými keramickými ložisky.
Zapletená kola Campagnolo nabízejí vždy ty nejnovější technologie. Níže naleznet soupis těch, které jsou použity u modelu BORA ONE 50.
- FULL CARBON RIM 24,2 mm - plášťový/galuskový ráfek široký 24,2 mm v kombinaci s novým standardem plášťů/galusek nabízí vysokou míru komfortu a aerodinamiky společně s extrémně vysokou tuhostí a schopností kol rychle reagovat na změny tempa
- EXCLUSVE RIM PRINTING SYSTEM - nový způsob povrchové úpravy nabízí jasnější barvy potisků kol, jejich barevnou stálost a odolnost proti mechanickému poškození (potisky kol jsou kryty tenkou vrstvou ochranného laku)
- 3DIAMANT BRAKE SURFACE TREATMENT - unykátní proces úpravy brzdové plochy ráfku výrazně prodlužuje jeho životnost a zvyšuje brzdný účinek jak za suchého počasí, tak i v dešti. Díky této nové úpravě je průběh přenosu brzdné síly na ráfek jemnější a jezdci dává pocit vysoké kontroly
- DYNAMIC BALANCE - vyvážení ráfku, které kompenzuje jeho nevyváženost způsobenou ventilkovým otvorem
- MOMAG - odstraňuje u plášťových kol nutnost použití pásky pod duše (plocha ráfku pod duší je zcela hladká s jedinám otvorem pro ventilek)
- SPOKES ANTI-ROTATION SYSTEM - zajišťuje drát v optimální aerodinamické poloze
- SELF LOCKING NIPPLES - díky "samozamykací" poloze niplí umožňuje vycentrování na odpovídající předpětí bez nutnosti dalšího centrování
- G-3 SPOKE PATTERN -zajišťuje stejnoměrné napětí výpletu pravé a levé strany zadního kola, snižuje hodnotu předpětí výpletu, zvyšuje torzní tuhost kol a s ní související přenos energie, eliminuje vznik vibrací a to i u jezdců s vyšší hmotností
- DRSC (DIRECTIONAL RIM-SPOKE COUPLING) - unikátní technologie zajišťující správné usazení drátu do náboje/niplí do ráfku. Umožňuje správné vycentrování s identikým předpětím výpletu po celém obvodu kol
- AERO SPOKES - aero výplet z nerezové oceli dává kolům výborné aerodinamické vlastnosti, vysokou životnost a umožňuje efektivnější přenos síly
- ALUMINIUM HUB BODY - těla nábojů kol z duralu zvyšují torzní tuhost kol a snižují váhu nábojů na nejnižší možnou úroveň
- ALUMINIUM AXLE - duralové oversize osy nábojů zvyšují torzní tuhost kol a snižují váhu nábojů na nejnižší možnou úroveň
- USB CERAMIC BALL BEARINGS - keramické kuličky věnečkového ložiska snižují tření v náboji, zajišťují jeho jemnější chod společně s vysokou životností
- CUP AND CONES BEARINGS - kuličková věnečková ložiska ve spojení s konusy nabízejí jednoduchou údržbu, ještě jednodušší seřízení a dlouhou životnost
- OVERSIZE FLANGE - zadní náboj s vysokou přírubou zvyšuje torzní tuhost kola a zvyšuje jeho schopnost zrychlit
UPOZORNĚNÍ: karbonový ráfek vyžaduje použití speciálních brzdových špalíků BR-BO500, které jsou součástí balení.
Balení obsahuje:
- přední rychloupínací táhlo
- zadní rychloupínací tahlo
- přepravní vaky na kola
- drobné příslušenství
Záruka na veškerá zapletená kola Campagnolo je 2 + 1 rok (viz. záruční podmínky Campagnolo)
UPOZORNĚNÍ: doplatek na zapletená kola s ořechem SHIMANO činí 150,-Kč
Základní technické údaje
Hmotnost předního kola | 655 g |
Hmotnost zadního kola | 830 g |
Hmotnost páru kol | 1485 g |
Materiál ráfku | karbon |
Výška předního ráfku | 50 mm |
Výška zadního ráfku | 50 mm |
Šířka ráfku | 24,2 mm |
Počet drátů předního kola | 18 |
Počet drátů zadního kola | 21/G3 |
Materiál drátů | nerezová ocel |
Typ drátů | aero, dvojitě zeslabované |
Materiál náboje | dural |
Typ ložiska | věnečkové |
Materiál ložiska | USB keramické |
Typ ořechu | Campagnolo, Shimano |
Kompatibilita | pro kazety 9s, 10s, 11s |
Typ | plášťová |
Alternativní produkty
Zapletená kola KHAMSIN BLACK C17 patří do kategorie, duralových, plášťových kol se středním profilem ráfku. Jedná se o střední...