REKLAMACE,VÝMĚNA

Jak postupovat při podání reklamace

1. Veškeré reklamace řěší náš reklamační technik-pouze písemnou formou na emailu martinnemcik@seznam.cz

2.Při podání reklamace je nutno:

3. Zaslat reklamační protokol-kompletně vyplněný zákazníkem a podrobným popisem problému ke stažení v obchodních podmínkách. Dále doklad o koupi(fakturu-kopii)

4.Zaslat minimálně 1fotku-pokud daná věc není možná posoudit z jedné fotografie tak poslat více

5. Danou reklamovanou věc-drobný díl- zaslat na adresu prodejny-Brněnská 54, Moravská Třebová-POSÍLEJTE NEJLEVNĚJI PŘES ZÁSILKOVNU-NA VÝDEJNÍ MÍSTO BRNĚNSKÁ 57/23-BARVY LAKY(POŠTOVNÉ VRACÍME JEN ZA TUTO NEJLEVNĚJŠÍ VARIANTU!!), VEŠKERÉ DOKUMENTY CO SOUVISÍ S VRÁCENÍM ZBOŽÍ DEJTE DO BALÍKU!!! Zpět zboží na výměnu posíláme jen na výdejní místa DPD nebo Zásilkovny, nutno toto místo uvést v průvodním dopise(ne emailaem). Na adresu zákazníka jen v případě , že rozměrově balík přesahuje požadavky výdejního místa.

6. Pokud budete reklamovat celé kolo -pokud vám to bude sděleno písemně že je to nutné ze zaslaných podkladů k reklamaci tak kolo pošlete zabalené v krabici ve které vám přišlo. Pokud bude kolo špatně zabaleno a dojde k jeho poškození přepravou tak za tohle neneseme žádnou zodpovědnost.

8. Pokud danou věc posoudíme tak že se musí výrobek reklamovat u dodavatele-výrobce tak potom běží zákonem daná lhůta na reklamaci.

9. Pokud se jedná o reklamaci kola na dálku, tak z kola demontujte díl, který chcete reklamovat a pošlete jen ten konkrétní díl k reklamaci, celé kolo posílejte na reklamaci jen v případě , že se jedná o reklamaci rámu.  Tento způsob dopravy lze využít jen v případech kdy nelze u reklamace technicky postupovat jinak a je nutno zaslání celého kola-,usí být toto předem dohodnuto s prodejcem. Pokud budete posílat jeden malý drobný díl z kola tak ho poslat tím nejlevnějším možným způsobem jakým to jde(zásilkovna)

11. Výdejní místo Praha-Kunratice neslouží k posouzení reklamace, k přijetí reklamace , k řešení reklamce , ani k balení zboží.

12. Veškeré další dotazy k řešení reklamace vám sdělí náš reklamační technik , jen a pouze písemnou formou na emailu martinnemcik@seznam.cz

13.Pokud zboží vracíte dle zákonné lhůty do 14dnů, tak v balíku se zbožím musí být přiložen průvodní dopis kde oznamujete odstoupení od smlouvy a uvedeno číslo účtu kam máme peníze vrátit. Pokud toto uvedete pouze v emailu tak na to nebereme zřetel.

14.Peníze na vrácené zboží vracíme jen na bankovní účet-nutno uvést číslo účtu v dopise u balíku-vráceného zboží

Kategorie zboží