REKLAMACE,VÝMĚNA
Jak postupovat při podání reklamace
1. Veškeré reklamace řěší náš reklamační technik-pouze písemnou formou na emailu martinnemcik@seznam.cz
2.Při podání reklamace je nutno:
3. Zaslat reklamační protokol-kompletně vyplněný zákazníkem a podrobným popisem problému ke stažení v obchodních podmínkách. Dále doklad o koupi(fakturu-kopii)
4.Zaslat minimálně 1fotku-pokud daná věc není možná posoudit z jedné fotografie tak poslat více
5. Danou reklamovanou věc-drobný díl- zaslat na adresu prodejny-Brněnská 54, Moravská Třebová-POSÍLEJTE NEJLEVNĚJI PŘES ZÁSILKOVNU-NA VÝDEJNÍ MÍSTO BRNĚNSKÁ 57/23-BARVY LAKY(POŠTOVNÉ VRACÍME JEN ZA TUTO NEJLEVNĚJŠÍ VARIANTU!!), VEŠKERÉ DOKUMENTY CO SOUVISÍ S VRÁCENÍM ZBOŽÍ DEJTE DO BALÍKU!!!
6. Pokud budete reklamovat celé kolo -pokud vám to bude sděleno písemně že je to nutné ze zaslaných podkladů k reklamaci tak kolo pošlete zabalené v krabici ve které vám přišlo. Pokud bude kolo špatně zabaleno a dojde k jeho poškození přepravou tak za tohle neneseme žádnou zodpovědnost.
7. Výdejní místo Praha -Kunratice je pouze a jen výdejní místo, neslouží k posouzení nebo převzetí reklamace ani k balení zboží !! Reklamovat danou věc lze jen a pouze písemně na uvedený email a pouze s naším reklamčním technikem
8. Pokud danou věc posoudíme tak že se musí výrobek reklamovat u dodavatele-výrobce tak potom běží zákonem daná lhůta na reklamaci.
9. Pokud se jedná o kolo tak můžete využít naší služby a my objednáme svoz u našeho dopravce a ten si kolo zabalené v krabici vyzvedne. Součet včech 3 stran krabice nesmí přesáhnout rozměr 275cm. Pokud bude vyšší tak budeme účtovat poplatek 200kč. Pokud se rozhodnete kolo zaslat sami svou přepravou tak my proplácíme náklady , které nám účtuje náš přepravce a to 179kč a to v případě kladného vyřízení reklamace, v opačném případě nehradíme nic. Svoz je nutný si předem domluvit s kolegyní Truhlářovou telefonicky, kdy vám sdělí předběžný termín vyzvednutí přepravcem. Tento způsob dopravy lze využít jen v případech kdy nelze u reklamace technicky postupovat jinak a je nutno zaslání celého kola-,usí být toto předem dohodnuto s prodejcem. Pokud budete posílat jeden malý drobný díl z kola tak ho poslat tím nejlevnějším možným způsobem jakým to jde(zásilkovna)
11. Výdejní místo Praha-Kunratice neslouží k posouzení reklamace, k přijetí reklamace , k řešení reklamce , ani k balení zboží.
12. Veškeré další dotazy k řešení reklamace vám sdělí náš reklamační technik , jen a pouze písemnou formou na emailu martinnemcik@seznam.cz
13.Pokud zboží vracíte dle zákonné lhůty do 14dnů, tak v balíku se zbožím musí být přiložen průvodní dopis kde oznamujete odstoupení od smlouvy a uvedeno číslo účtu kam máme peníze vrátit. Pokud toto uvedete pouze v emailu tak na to nebereme zřetel.