REKLAMACE,VÝMĚNA

Jak postupovat při podání reklamace

Adresa pro veškeré reklamace a vratky je Brněnská 54, Moravská Třebová, 57101

1. Veškeré reklamace řěší náš reklamační technik-pouze písemnou formou na emailu martinnemcik@seznam.cz

2.Při podání reklamace je nutno:

3. Zaslat reklamační protokol-kompletně vyplněný zákazníkem a podrobným popisem problému ke stažení v obchodních podmínkách. Dále doklad o koupi(fakturu-kopii)

4.Zaslat minimálně 1fotku-pokud daná věc není možná posoudit z jedné fotografie tak poslat více

5. Danou reklamovanou věc,vratku- zaslat na adresu prodejny-Brněnská 54, Moravská Třebová. Zpět zboží na výměnu posíláme jen na výdejní místa DPD- nutno toto místo uvést v průvodním dopise(ne emailaem). Na adresu zákazníka jen v případě , že rozměrově balík přesahuje požadavky výdejního místa.

6. Pokud budete reklamovat celé kolo -pokud vám to bude sděleno písemně že je to nutné ze zaslaných podkladů k reklamaci tak kolo pošlete zabalené v krabici ve které vám přišlo. Pokud bude kolo špatně zabaleno a dojde k jeho poškození přepravou tak za tohle neneseme žádnou zodpovědnost.

8. Pokud danou věc posoudíme tak že se musí výrobek reklamovat u dodavatele-výrobce tak potom běží zákonem daná lhůta na reklamaci.

9. Pokud se jedná o reklamaci kola na dálku, tak z kola demontujte díl-pokud se na tom společně domluvíme předem- který chcete reklamovat a pošlete jen ten konkrétní díl k reklamaci, celé kolo posílejte na reklamaci jen v případě , že se jedná o reklamaci rámu.  Tento způsob dopravy lze využít jen v případech kdy nelze u reklamace technicky postupovat jinak a je nutno zaslání celého kola-,usí být toto předem dohodnuto s prodejcem. 

12. Veškeré další dotazy k řešení reklamace vám sdělí náš reklamační technik , jen a pouze písemnou formou na emailu martinnemcik@seznam.cz

13.Pokud zboží vracíte dle zákonné lhůty do 14dnů, tak v balíku se zbožím musí být přiložen průvodní dopis kde oznamujete odstoupení od smlouvy,číslo faktury, číslo objednávky,jméno toho kdo byl uveden na faktuře a uvedeno číslo účtu kam máme peníze vrátit. Pokud nebudou ve vráceném balíky následující informace tak na to nebereme zřetel(předchozí emailová korenspondence je bezpředmětná)

14.Peníze na vrácené zboží vracíme jen na bankovní účet-nutno uvést číslo účtu v dopise u balíku-vráceného zboží

Kategorie zboží