Výrobce: PELLS
- HLAVNÍ PŘEDNOSTI KOLA:
- 1. ČESKÁ FIRMA S DLOUHOLETOU TRADICÍ
- 2. VLASTNÍ A OROGINÁLNÍ DESIGN A STÁLÝ VÝVOJ
- 3. JEDNY Z NEJLEPŠÍCH HLINÍKOVÝCH RÁMŮ NA ČESKÉM TRHU-POMĚR KVALITA-VÁHA
- 4.
- 5.
- 6. NA TOMTO KOLE JSOU MOŽNÉ ZMĚNY KONFIGURACE KOLA-PO DOHODĚ.
- 7. MOŽNOST ZÍSKÁNÍ AŽ 3leté ZÁRUKY NA KOLA PELLS-VIZ. ZÁRUKA.
Popis produktu:
Rám: PELL’S 6061Custom Tubeset, Rhombus Bi-Axial, VFHS Techn. Materiál rámu: Dural 6061 Typ lakování: Lesk
Vidlice: SR Suntour XCM HLO 27,5 Typ vidlice: Odpružená - pružinová Zdvih vidlice: 100 mm
Přehazovačka: Shimano Alivio
Řazení: Shimano M310
Přesmykač: Shimano M310
Kazeta: HG41 11-32 Rychlosti: 3x8
Brzdy: Tektro Auriga Typ brzd: Kotoučové
Řídítka: XR64 640 mm
Představec: RX57
Gripy: Pell's Double Density
Kola: Sram 306 / Mach Sub Zero 27,5
Kliky: Suntour XCT 42x32x22
Pláště : Kenda K-1027 27,5x2,10
Sedlo: Tourer
Sedlovka: XR1
Velikosti: 16" / 17,5" / 19"
http://www.cyklonemcik.cz/konfigurace-kol-zmeny
http://www.cyklonemcik.cz/konfigurace-kol-zmeny
VELIKOSTI:16"-do 172cm / 17,5"-do 178cm, 19"-do 186cm
ZVOLENOU VARIANTU ZADEJTE DO POLE POZNÁMKA PRO PRODEJCE
Toto kolo můžete zakoupit i na výdejních místech v Praze,garanční prohlídka ZDARMA(Kunratice) nebo za 300kč(Evropská), a následný servis zajištěn-viz úvodní strana-nebo info na tel.608861453
KAŽDÝ ZÁKAZNÍK MÁ MOŽNOST NECHAT SI SVOJE KOLO PŘED ODESLÁNÍM NECHAT OTESTOVAT-VENKU-JEDEN Z MECHANIKŮ VEZME KOLO A PO SEŘÍZENÍ NA STOJANU HO POJEDE PROJET-CCA. 3km-DŮKLADNĚ ZKONTROLUJE FINÁLNÍ SLADĚNÍ VŠECH KOMPONENTŮ A PŘÍPADNÉ NEDOSTATKY ODSTRANÍ PŘED ZABALENÍM KOLA DO KRABICE NEBO PŘED OSOBNÍM PŘEVZETÍM KOLA NA PRODEJNĚ -NUTNÝ SOUHLAS ZÁKAZNÍKA-TELEFONICKY-EMAILEM !!!
Náš nesmírně ambiciózní projekt měl za cíl vyrobit rám z hliníkové slitiny, který bude poskytovat pohodlí blízké karbonovému rámu. Vycházeli jsme z vlastního mnohaletého vývoje systému PELL’S Medium Tail. Nově řešená unikátní zadní stavba u modelů z materiálů P6 a 7005 dodává rámům exklusivní jízdní vlastnosti i vzhled. Planžetové seat stay o tloušťce pouhých 12 mm v kombinaci s plochou zadní vidlici typu planžety přispívají k absolutnímu pohodlí rámu. Tato kombinace umožňuje propružení zadní stavby ve vertikálním směru při zachování maximální boční tuhosti. Rámy 2017 mají nově umístěný postmount na chain stay uvnitř zadního rámového trojúhelníku.
Zabroušení svárů v oblasti hlavy dodává rámům ze slitiny P6 Ultralite „karbonový vzhled“. Rámy z této slitiny mají trojitě zeslabované trubky a pyramidová hlavová trubka má spodní ložisko 1,5“ pro maximální tuhost a přesnost řízení kola.
Rám na první pohled zaujme propracovanou konstrukcí. Hlavní rámová trubka je tvarována pomocí hydroformingu a svou výraznou Bi-axiální profilací umožňuje dokonalé napojení u středu a u pyramidově tvarované hlavové trubky. Tím je dána výborná torzní tuhost rámu a dokonalý přenos energie jezdce. Závodní XC geometrie je konstruována pro 100 mm zdvihu vidlice. Prohnutí sedlové trubky umožnilo zkrácení zadní stavby. Kratší rozvor tak spolu s ostřejšími úhly vede k lepší ovladatelnosti a hbitosti kola. Nižší střed pak garantuje stabilitu, přilnavost a kontrolu nad kolem v každé situaci.
Razzer 2017 má novou velmi elegantní a subtilní horní rámovou trubku, jejíž tvar a profilace se podílí na dalším zvýšení komfortu jezdce. Designovou lahůdkou je její napojení na zadní vzpěry. Horní rámová trubka je směrem k sedlové trubce výrazně zploštěná, obíhá kolem sedlové trubky a plynule se napojuje na zadní vzpěry. Důvodem pro toto řešení není jen designová originalita rámu, ale především zlepšení jeho jízdních parametrů.
„Uzavření“ sedlové trubky ve výrazně rozšířené horní rámové trubce a větší rozteč zadních vzpěr se podílí na zvýšení torzní tuhosti rámu. Naopak vertikální zploštění horní rámové trubky v této oblasti se podílí na lepší schopnosti rámu absorbovat vibrace. Precizní technické provedení podtrhují zabroušené spoje. Celková propracovanost rámu je podtržena grafickým designem probíhajícím přes tyto partie rámu.
.